Aproximativ un week’end la munte

oooo s’a pus prafu si panza de paianjen de cand nu am mai scris pe blog.  week’endu asta aproximativ stau la munte si m’am hotarat sa mai scriu una alta. iar maine o sa pun cateva poze de la shootingul de la apus. azi m’am apucat sa fac focu’ in centrala terminca pt ca numai puteam de frig si pana am facut jar.. am pus niste lemne le’am aranjat acolo am iesit plin de fumingine. am facut pozecam pe la tot ce am prins (ce vreti domne’ acum sunt nikonist :> :)) ). in timp ce scriu pe blog ma uit la “piratii din caraibe:cufarul omului mort” deci in romania.. nu poti sa te uiti la un film cap coada.. nu e posibil. si avem urmatoarele procentaje… la 5 minute de film avem 2-3 minute de reclame, iar cand e vreun punct culminant sau ceva interesant chiar 10 minute de reclame.  Sa o luam asa  : avem un film bun si il difuzam ca sa facem rating dar din reclamele alea facem si mai multi bani asa ca dam si film bun si reclamele din care mogulu face bani.. ca omu de rand vrea si el sa vada un film la tv sambata seara si indura si reclamele lor de tot c*catu.

Ursuletul s’a intalnit cu ursoaica, ursuletul era mai direct dar nu nesimtit. Asa ca a intrebat’o pe ursoaica daca are prieten,ursoaica a spus ca nu dar nici nu vreapentru ca i’ar fi mai bine fara. Asa ca ursuletulincearca sa’i fie un prieten foarte bun si cu ajutorul comportamentului sau sa schimbe ursoaica. [va urma]

 

I’ll be back hope. soon

Leave a Reply

