i’m back

Dupa o absenta de 2 zile, am revenit sa scriu. Nu intrebati de ce am lipsit . Noutati din Land of Choice :

1. Extemporal la logica cu carte si caiet (care dupa cum a zis si profa nu’ti foloseau :)) da la primele doua puncte tot au fost de folos).

2. O veste aruncata se face gramada ca piesele domino… lovesti una cad toate.

3.  Am hotarat sa mai colorez un pic Land Of Choice o sa vedeti in curand.

4. Deja am pus prea multe cifre :))

Imi lasase mama sa iau vitamina C (ca sa fiu strong :)) ) si e doza de 500mg si nu stiam daca sa iau una sau doua.. asa ca am luat doua. O sun pe mama “mama vezi ca am luat 2 din alea.. are ceva ? ” raspuns: ” CEE!?!?! cate ai luat ?!!? doua !? stii ca iti face rau la inima :O” raspuns de la mine “cum mama la corason ? :))” si a urmat o lunga morala si gata

Sapt asta sunt de servici in clasa.. sterg tabla si etc alaturi de colegu de banca. Deci cum decurge un sters de tabla in ora de mate:

1. te duci sa stergi tabla stergi de sus pana jos frumos cu buretele

2. cand sa pleci te intoarce profa si’ti spune : ” ai sters cu buretele ? pai cum ai sters cu buretele ? eu nu pot sa scriu pe o asemenea tabla te rog frumos sterge din nou cu laveta frumos de sus pana jos”

3. te apuci stergi din nou de sus pana jos frumos

4.si ca morala de sfarsit, ca sa vedeti ce importanta galactico-spatialo-interstelara are tabla urmeaza replica profei de mate “data viitoare scriu pe tabla aia asa uda si stearsa cu buretele si daca nu intelegi ce scriu iti dau 2, hai sa zicem 3”  deci de acum incolo cand o sa mai fiu de servici adica azi si maine  ca pe urma nu cred ca se mai ajunge la mine inca o data o sa sterg frumos cu laveta de sus in jos avand in vedere gradul de umiditate al tablei, si speciala pentru stimata mea profesoara voi chema un institut (institutu’ lu peste, care se ocupa cu stiinta stergerii tablei) si vom masura daca directia buretelui a fost de sus in jos apoi de jos in sus, daca intensitatea fortei apasarii buretelui a fost moderata si daca trebuiesc inchise geamurile in clasa cand se sterge tabla ca nu cumva curentii extraordinar de puternici sau de slabi sa miste particulele micronanopico mici de apa de pe tabla iar tabla sa para cu mai putin de 0.00000001 grade mai la dreapta sau mai la stanga. Multumim institu’ lu peste!

Cam atat imi mai aduc aminte… oricum sper ca diseara sa scriu din nou.

Have Fun!

Leave a Reply

