chrl, pitica, piticoata

Deci, za most creiziast persan in za uarld is charlotte.  Inafara de faptu ca dupa ceva timp in care n’am vbit cu ea… mi’a dat un msj cu “ce faci gherghe” pai cum gherghe stii te gandesti ca tot omu ca zici si tu gheorghe dar nu. gherghe in sus gherghe in jos.  Asa ca din lipsa de ocupatie cum zice si ea pe blogu ei (http://chrlll.blogspot.com/ da click acili sha).  Ne’am adus aminte de toate nebuniile din grecia cum ar fi:

1. dupa ce dai o caciula de bani, stai o noapte la un super hotel care jumate il darami iar la 4 dimineata te plimbi pe langa piscina goala stai pe sezlong si vine un burtos la costum si zice “eeh.. it’s four a’clock you have to go to sleep” raspuns:”bine ma cum zici … hai ca merem sa ne culcam” .  Chrl a inventat si ideea de a sta vara in grecia noaptea infofolit in plapuma pe balcon.. pentru ca in grecia ziua stai in maieu noaptea in blana.  In autocar i’am refacut designul de la sosete cu o gaura circulara de diametru mare prin care i se vedeau toate degetele alea care la un loc nu fac cat un deget de al meu. Dormea  singura pe 3 locuri in dosul autocarului si o mai trezeam din cand in cand in liniste si pace ( BAAAAUUUU  TREZESTE BOMBAAA AM AJUNS) sare in sus 7 metri dadea cu capu dar isi revenea si se culca inapoi.  La al doilea hotel.. trecem noi printr’o statiune de super hoteluri (chrl foarte incantata de ce lux vedea se gandea cum o fi sa stam si noi intr’unu) eh era un singur ghettou in toata statiunea si acolo am stat noi :)). Asa ca seara cum a scris chrl in jurnalu’ ei parca “am ajuns sa ne gandim.. ce bine ar fi sa stam in hotelul de alaturi” asta pe o simfonie de chitari in miniatura. acompaniata de ana. se stie ea care. Asa ca nemultumiti de conditii am recurs la tratamente speciale cu magazinul chinezului (vezi la ea pe blog povestea http://chrlll.blogspot.com/) . Si o gramada de aventuri in excursii la munte unde a stat intre mine si un baiat :)) si ne’am batut cu cascaval, paine, si sunca si la scoala caterinca de profi si imnul lui vasile… va povestesc mai mult dupa ce o sa mai vorbesc cu ea ne mai amintim mai povestim si va mai inveselim :)) .

am uitat sa va dau imnul sosetelor rupte by chrl

ah lelele ah lele

ce ne put picioarelee

amananamanama namaneeee

mi s’au rupt sosetelee

Si pentru toti cei care or sa zica ca e manea si alte chestii (stiti ce aveti de supt nu ?)

Comments are closed.